U mnie świątecznie.

Cześć :)

Usiłuję się wprowadzić w świąteczny nastrój kartkowy na wszelakie sposoby. Oczywiście najprościej przez zakup nowych wykrojników ;)
Mój ostatni zakup to gałązki z Craft Passion, no i muszę przyznać, że są świetne. Rozmiar taki w sam raz na kartkę (chociaż większymi też bym nie pogardziła ;)), papier wyjmuje się bez problemu ( a z tym często jest kłopot przy tak delikatnych wzorach). Jednym słowem - polecam i dobrze radzę, żeby się pospieszyć z zakupem, póki są.

Moja kartka ma kształt listka ostrokrzewu i jest dość bogato ozdobiona wszelakimi świątecznymi dodatkami. Poza wspomnianymi już gałązkami bystre oko dojrzy listki od tego samego producenta i śliczną, delikatną serwetkę od Joy'a





Napis lekko pokryłam preparatem "efekt hologramu" dzięki czemu pięknie mieni się różnymi barwami.
Tym razem trzymałam się zimnych kolorów, dlatego też użyłam papieru od Piątku 13-go oraz UHK Gallery.

W Sklepie Ewy znajdziecie:


Pozdrawiam serdecznie :)





Komentarze

Popularne posty