Gatefold - mamy ładne bazy na ten rodzaj kartek!

Prezentuję dzisiaj kartkę typu "gatefold" zrobioną na gotowej bazie. Bazy różnych typów pojawiły się ostatnio na półkach naszego sklepu. Między innymi i ten właśnie rodzaj. Są dostępne w kompletach
 po 10 sztuk + koperty. 

Bazy wykonane są z kartonu bardzo dobrej jakości. Nadają się na najbardziej eleganckie projekty. 
Mój projekt, jak widać na zdjęciu, związany jest z baaardzo uroczystą okazją i muszę powiedzieć, że baza sprawdziła się i jestem z niej bardzo zadowolona. Koperta jest na tyle duża, że tak ozdobiona kartka zmieściła się bez problemu.
Baza jest w kolorze lekko kremowej bieli i ma satynowe wykończenie. 



Do ozdobienia kartki użyłam free digi-stempla, którego właścicielem jest Small wingels shop.



Stempel okala tekturkowa ramka - zgadliście -  ze Scrapińca! Przy takich rarytasach inne ozdoby po prostu bledną.



W środku jest miejsce na życzenia i kieszonka na banknoty. Ten typ bazy daje spore możliwości,  jeżeli chodzi o zdobienie. Moja kartka miała być skromna i chyba udało mi się ten efekt osiągnąć. 

Podaję linki do użytych produktów ze sklepu:
https://sklep-ewa.pl/pl/p/Zestaw-kopert-i-kart-13%2C5x13%2C5cm-GATEFOLD-10szt./10159
https://sklep-ewa.pl/pl/p/Tekturki-Scrapiniec-MALE-RAMKI/10092



Komentarze

Popularne posty