Ślubna

Cześć :)

Dziś kolejna inspiracja dla Sklepu Ewa. Sezon ślubny trwa, więc kartka z tej okazji może się przydać jako inspiracja.
Moja powstała na bazie wykrojników Tattered Lace i jest kartką sztalugową.
Papier, którego użyłam to Piątek 13-go z mojej ulubionej kolekcji "Łagodnie". Też lubicie ten zgaszony róż?



Jak to u mnie bywa, kwiatów nie brakuje ;) Część zrobiona jest przeze mnie (hortensje) przy użyciu wykrojnika Leane Creatief. Wycięte pomalowałam dla próby farbą akrylową Cadence i po dość mocnym rozcieńczeniu jej wodą, efekt jest zadowalający, niebieskie kwiatuszki malowane Disstresem.
 

Do kompozycji dodałam również malutką budkę wyciętą wykrojnikiem Joy! Craft.
Napis "Mąż & Żona" z wykrojnika Rosy Owl, listki wycięte z papieru Galerii Papieru wykrojnikiem Craft Passion.


Tu dowód na to, że jest to kartka sztalugowa ;)


Kwiaty okazały się zbyt wysokie, żeby nawet próbować pakować kartkę do koperty, więc za pomocą wykrojnika Tattered Lace wycięłam pudełko, które będzie doskonałą ochroną dla kartki.

W Sklepie Ewa szukajcie:










Pozdrawiam :)

Komentarze

zmorka pisze…
Dziękuję pięknie :)

Popularne posty