Prowansalskie klimaty

Papiery klimatycznej kolekcji UHK Gallery - Prowansja nie zawiodły moich oczekiwań. Bardzo dobrze pracuje mi się z tą kolekcją, producent trafił idealnie w mój gust: piękne przecierki, postarzone wzory, stonowane kolory. 


W momencie, gdy wzięłam papiery do ręki, zapachniało mi perfumami z Grasse! Wyobraźcie sobie teraz pola kwitnącej lawendy spalone prowansalskim słońcem. Ten klimat został pięknie uchwycony w kolekcji.


Kwiaty do tej kartki wykonałam samodzielnie z papieru akwarelowego barwionego tuszem.


Na zdjęciach ładnie widać wzory poszczególnych arkuszy kolekcji. Delikatne zielenie ładnie współgrają z lawendowymi fioletami i ecru. 



Warto mieć taką kolekcję papierów w stałym zapasie! Ja kupiłam kilka kompletów, bo idealnie nadają się na projekty związane ze ślubem. Tego typu wzornictwo jest ponadczasowe i nigdy się nie opatrzy. Kolekcja daje wiele możliwości, zawiera również arkusz z elementami dekoracyjnymi do wycinania oraz paski z napisami.




W sklepie papiery i inne produkty oraz narzędzia, przy pomocy których wykonałam kartkę, znajdziecie klikając w linki:


Miłego dnia życzę!



Komentarze

Popularne posty