Efekt złuszczonej farby

Witajcie!
Zima w pełni, więc ja na przekór zrobiłam kolorową i wiosenną pracę, która w przyszłości zawiśnie w mojej pracowni :) Do wykonania tego blejtramu użyłam niemal wyłącznie farb 13arts i masek z CraftFUN. Jak zobaczycie na zdjęciach poniżej, na tle wykonałam efekt złuszczonej farby, to skutek nakładania farby bezpośrednio na wazelinę, a długie nagrzewanie nagrzewnicą sprawiło, że farba mi fajnie spękała. 











Wykorzystałam:
Farba 13arts Cytrynowy Mat
Farba 13arts Pistacjowy Mat
Farba 13arts Turkusowy Mat
Farba 13arts Zielony Mat
Gel Medium
Wykrojnik listek róży
Wykrojnik zawijas
Wykrojnik listki 
Splash! White
Sztuczne kwiaty - zielone pałki


Życzę Wam udanego weekendu!


Komentarze

varia pisze…
Bardzo energetyczna i pozytywna kartka ! ja efekt spękań znam tylko z decoupage, dla mnie na kartce to nowość, ale podoba mi się ogromnie !

Popularne posty