URBAN STAMPS CHRONOLOGY "Looking glasses" w roli głównej ...

Witam Was serdecznie :) Jest mi niezmiernie miło dołączyć do Zespołu Projektowego sklep-ewa.pl.  Nie ukrywam że jest to dla mnie  duże wyzwanie,  wyróżnienie i motywacja do pracy. Przez najbliższy czas mam nadzieję dostarczyć Wam odpowiednią dawkę inspiracji :) Jako pierwszą prezentuję kartkę w stylu vintage z przepięknym stemplem dostępnym w sklepie:) Zobaczcie :

 




Użyte materiały :
Stempel 
Metalowy klucz
Baza z kopertą
Kosteczki 3D


Komentarze

Papierowy sen pisze…
Bardzo ciekawa praca. Świetnie, tajemniczo "wychodzą" wszystkie elementy :)
dekoMagJa pisze…
Bardzo fajna, pozdrawiam
TworzoneWdomu pisze…
Piękna karteczka, mnóstwo detali i bardzo fajny klimat.
Selennea pisze…
Cudownie wyszło!
Mam ten stempel i chyba mnie zainspirowałaś do stworzenia pracy z nim :D
Padoriaa pisze…
Dziękuje ślicznie :)
Jest mi niezmiernie miło że udało mi się kogoś zainspirować ! Teraz czekam na zdjęcia pracy :)
Pozdrawiam :* miłego dnia :)

Popularne posty