Design Team 2015 - 2016

Witajcie!

Niedawno zakończyło się nasze DT Call. Dostaliśmy od Was dużo bardzo fajnych zgłoszeń! Każde dokładnie przeczytaliśmy, każdy blog odwiedziliśmy i powiemy Wam że ciężko, oj bardzo ciężko było wybrać nowe osoby do DT. Cieszy nas bardzo że tyle osób chciało by dla nas projektować, niestety liczba miejsc w naszym zespole jest ograniczona. Nie mogliśmy przyjąć każdego, chodź bardzo byśmy chcieli. Bardzo serdecznie dziękujemy Wam za wszystkie zgłoszenia!

A teraz czas najwyższy przedstawić Wam skład naszego DT na okres: maj 2015 - kwiecień 2016.



Niektóre osoby są już Wam dobrze znane. Niezmiernie się cieszymy że postanowiły zostać z nami na jeszcze jeden rok :)

Przy okazji miło jest nam Was poinformować iż Marta otrzymała nowe funkcje :) Została koordynatorem Bloga i konta na FB i zostaje z nami bezterminowo :) Natomiast nowymi osobami w DT są Padoriaa oraz Margot!

Oto co o sobie piszą :)



Mam na imię Gosia Dudzińska w sieci istnieję jako Margot:) żona cudownego faceta i mama dwóch smyków ( Nikosia i Dominika )... dusza artystyczna od zawsze...odkąd pamiętam coś rysowałam, szkicowałam itd... swoją przygodę z papierem zaczęłam w 2011 roku ... tworzę kartki , pudełeczka, albumy, ramki, LO :) uwielbiam pastelowe kolory, kwiaty , perełki, motylki...ogólnie to romantyczka ze mnie :)) mam taki swój styl - trochę shabby chic - ale od czasu do czasu lubię eksperymentować . Kocham tworzyć i przyznam że staram się za każdym razem stworzyć coś innego ... nie lubię powielać wzorów- czasami się zdarzy , ale staram się zmienić chociaż mały szczegół :) ogólnie to jestem bardzo wesołą osobą...uwielbiam się śmiać, tańczyć, czytać książki , podróżować,  pomagać innym i uszczęśliwiać. Jestem typem kobiety samodzielnej, obowiązkowej, systematycznej i punktualnej.



Paulina to indywidualistka podążająca własną ścieżką ...czasem krętą, zawsze- niebanalną :) Zawodniczka Taekwondo, Stylistka Paznokci, Witrażystka ... obecnie Kelnerka i Scraperka. W każdy projekt zaangażowana w 100%. Otaczająca się ludźmi, którzy ją wspierają i motywują do dalszej pracy! "Rób to, co kochasz i kochaj to, co robisz" - to jej motto :) Krok po kroku realizuje swoje marzenia.

Już nie możemy się doczekać pierwszych inspiracji on dziewczyn :)  Mamy nadzieję że wy również :)

Pozdrawiamy i życzymy Wam udanego dnia!


Komentarze

Angi pisze…
Gratuluję nowym dziewczynom i życzę owocnej pracy :)
anulabloguje pisze…
Miło zobaczyć "stare" i "nowe" bużki w teamie. Życzę wielu inspiracji :o)

Popularne posty