Barwna paleta

Witam Was serdecznie!
Mam dla Was istną bombę kolorystyczną w postaci zalterowanej, drewnianej palety malarskiej. Znalazły się na niej niemal wszystkie kolory :) Faktura na palecie jest oryginalna, część plam również, jednak pociapałam farbkami tu i ówdzie, aby całość fajnie się komponowała. W centralnym punkcie umieściłam zdjęcie przedstawiające moje biurko podczas tworzenia. Czy Wy też tak macie, że sprzątacie wtedy, jak Wam się już nie mieści praca na blacie? ;)





W pracy wykorzystałam:
Farba Ayeeda Paint - pistacjowy mat
Farba Ayeeda Paint - różowy mat
Farba Ayeeda Paint - zielony mat
Farba Ayeeda Paint - turkusowy mat
Mgiełka kredowa - idygo
Mgiełka perłowa - bordeaux
Mgiełka kredowa - biała
Pozdrawiam :)


Komentarze

Unknown pisze…
Piękna paleta:)
Pozdrawiam
arelierbymary pisze…
niesamowite !
Lawendowy Czas pisze…
cudowna paleta i świetny pomysł :)
z tym blatem mam dokładnie jak Ty, mało tego sprzątam blat żeby mieć więcej miejsca przy pracy, a po półgodzinie okazuje się, że moja wolna przestrzeń to jedyn 15x15 cm a czasem i mniej:)
pozdrawiam
Super wpis. Pozdrawiam i czekam na więcej.

Popularne posty