Digi-freebies od Wikuchy

Hey Kochani!

Dzisiaj chciałam się z Wami podzielić swoimi digi napisami które wymyślam zawsze w wolnej chwili i których bardzo lubię używać :)


Oczywiście standardowo będą to napisy uniwersalne :) Takie właśnie lubię najbardziej ;)









I dwa typowo urodzinowe które bardzo lubię :)






Częstujcie się :) Oczywiście będę Wam bardzo wdzięczna i będzie mi niezmiernie miło kiedy poinformujecie na swoich blogach że korzystacie z moich napisów :) Możecie też pobrać i umieścić na pasku bocznym banerek z początku posta :)

Pozdrawiam
Wikucha


Komentarze

Cudaczek pisze…
Super! Muszę "tylko" moją drukarkę do współpracy namówić bo strajkuje ;D
Ilona Zbieg pisze…
dziękuję:)
już zapisuję
vairatka pisze…
Och, super są!!! dzięki :)
Dziękuję sprzątam i ja
iluszka pisze…
Dziękuję, właśnie zapisałam :)
Olka pisze…
Świetne stempelki, jak miło, że je udostępniasz :) dziękuję :) pochwalę się kiedy skorzystam
Elwira-k pisze…
Bardzo mi się podobają, poczęstuję się więc z przyjemnością :) Dziękuję!
eMKa pisze…
I ja już zapisałam ;) Akurat robię niespodziankę urodzinową na koniec sierpnia, więc na pewno któregoś wykorzystam :)
Dagy pisze…
Podobają mi się te napisy :)
banerek już jest na moim blogu...
Pozdrawiam
Monika pisze…
Zapożyczony i wykorzystany.
Zapraszam http://swiat-pasjimoni.blogspot.com/
Dzięki serdeczne
Monika pisze…
po raz kolejny zapożyczyłam Twój napis. zapraszam http://swiat-pasjimoni.blogspot.com/
DecoArtMagda pisze…
świetne napisy, dziekuję i zapraszam do siebie http://decoartm.blogspot.com/2015/08/352.html
Unknown pisze…
A super! A ja nie mogę zapisać ��
Mogę się dowiedzieć jakiego wykrojnika używać do wycięcie napisu?? Pozdrawiam

Popularne posty