Sobotnia inspiracja od Peninii

Witajcie kochani! Dzisiaj mamy dla Was inspirację od naszego marcowego gościa projektowego Peninii! Jej pierwsza prace dla naszego sklepu, widzieliście już w inspiracjach od DT w naszym Wyzwaniu #11, a teraz czas na kolejną :)
Życzę miłego czytania i oglądania :D
Pozdrawiam, Wikucha


 ************


Witam Was bardzo serdecznie, coraz bliżej do świąt więc i czas na przygotowanie karteczek dla przyjaciół i rodziny.

Dziś chciałam pokazać Wam właśnie dwie karteczki świąteczne. Wykonałam je z bardzo urokliwej pastelowej kolekcji papierów Marianne Design Vintage Pastels, które bardzo lubię za ich wzory i delikatność.

 Kartki ozdobiłam kwiatami i ptaszkami a boki obszyłam na maszynie oraz tu i tam dla akcentu dodałam po kilka perełek.


Do wykonania pracy użyłam produktów:  
Zestaw papierow Marianne Design A5 VINTAGE PASTELS
kwadraty 3D wustronne 
Naklejane perly dekoracyjne 100szt 

Serdecznie pozdrawiam
Peninia

Komentarze

Aga Michniewicz pisze…
Świetne kartki :) Te rozdarcia nieziemsko mi się podobają!
Rom-a pisze…
kwiatuszki cudo...
iluszka pisze…
Cudowne, kwiatuszki piękne i pastelowe kolorki - takie jakie lubię :)
Dorota Dołęga pisze…
piękne, delikatne i bardzo w twoim stylu :)
Ilona Zbieg pisze…
romantyczne Alleluja
Anna - Krulik pisze…
Wow! ale romantycznie się zrobiło :)

Popularne posty