Kartka + zakładka do książki

Witajcie!
Dzisiaj chciałam Wam pokazać komplecik, kóry wykonałam na urodziny pewnej wielbicielki różowego. Komplet jutro do niej zostanie wysłany i mam nadzieję że się spodoba. W jego skład wchodzi kartka z życzeniami w środku oraz zakładka do książki, o którą osóbka ta prosiła mnie już dość dawno temu.


Do wykonania zestawu użyłam:
Nożyczek precyzyjnych
Taśmy dwustronnej w rolce STICK IT!
Kostki 3D
Bloczka akrylowego do stempli Papermania 13,5x10cm.
Pólperełek kremowych miks 4-10mm
Stempli silikonowych 3D VIVA DECOR FANTAZYJNE KWIATY
Bazy do kartek KWADRATOWE Anita's KREMOWE
Dziurkacz ozdobny 1,5cm. MOTYL
Dziurkacz ozdobny 2,5cm. MOTYL
Dziurkacz brzegowy ORNAMENTY

Pozdrawiam
Wikucha

Komentarze

Rewelacyjny pomysł z tą zakładką!
Agnieszka pisze…
Prosty pomysł, a jaki interesujący! Doskonałe skomponowanie zakładki z karteczką, fantastycznie to razem wygląda!

Zapraszam serdecznie do siebie: http://zielony-dolek-grajdolek.blogspot.com/
ibisek pisze…
Wiki, superancko ci wyszło :)
Emily pisze…
niesamowite!!!
pozdrawiam różowo:P
EMila
EwkaMarchewka pisze…
Jak zwykle super :)
krystynas pisze…
Przepiękny komplet

Popularne posty