Powitalne Candy

Witam Wszystkich.

Z okazji powstania bloga dla sklep-ewa.pl zapraszamy Was na Powitalne Candy! Nagrodą jest bon o wartości 100zł. do wykorzystania w sklepie.


Aby wziąć udział w zabawie należy spełnić kilka warunków:
  • Trzeba posiadać blog
  • Należy zostać obserwatorem naszego bloga
  • Na bocznym pasku swojego bloga należy umieścić podlinkowany banerek 
  • Napisać o nas krótką notkę w poście.
  • Zapisać się poprzez system inlinkz umieszczony na końcu tego posta.

Candy trwa od dzisiaj do 30 czerwca (do północy) a 6 lipca odbędzie się losowanie nagrody.

UWAGA! Podczas losowania pod uwagę będą brane tylko i wyłącznie zgłoszenia zamieszczone poprzez system inlinkz.

W imieniu całej załogi bloga sklep-ewa.pl życzę Wszystkim powodzenia!
Pozdrawiam
Wikucha


Komentarze

Anonimowy pisze…
Szczęście mnie zostawia w tyle
Bloga nie mam - no i tyle.
Życzę szczęścia w losowaniu
Bloga mającym w posiadaniu.

Ale rymy, a niech mnie... Ewa S.
EwkaMarchewka pisze…
Piękne rymy ;) a co stoi na przeszkodzie, żeby sobie bloga założyć i pokazać się innym?!
Jadwiga pisze…
Banerek na blogu, wpis dodany, powiadomienie w sieci i na fb, a teraz z przyjemnością ustawiam się w kolejce, bo i sklep sympatyczny i zakupy w nim się robi z równą przyjemnością. Pozdrawiam Jadwiga :-)
OliwkaEwka :) pisze…
mam nadzieję że moja 13-tka nie będzie nieszczęśliwa ;) pozdrawiam :)
ewinka pisze…
Zapisuję się, zaraz umieszczę banerek na blogu i zapoznam się z ofertą sklepu. Pozdrawiam serecznie.
Kasia pisze…
Sklep znam i z pełną odpowiedzialnością polecam!!! Wiele razy kupowałam i nigdy się nie zawiodłam. Tym bardziej chętnie ustawiam się w kolejce.
Monika pisze…
Jeśli chodzi o zdjęcie, to proszę bardzo :)
Aga Michniewicz pisze…
Moniko o jakim zdjęciu mówisz?
Anonimowy pisze…
Banerek dodany .W poście zaraz umieszczę informację:)
AgnieszkaRC pisze…
Wspaniałe candy!! już się zapisałam :)
sklep polecam z całego serca, co prawda zakupy robiłam niestety tylko raz ze względu, iż rzadko jestem w Polsce:( ale z zakupów byłam bardzo zadowolona -dobra jakość i świetne ceny:) a półperełki ubóstwiam :D

Pozdrawiam i życzę wielu sukcesów !!!
Agnieszka
AgA pisze…
Nie umiem dołączyć do obserwatorów :((( Nie ma u góry obserwuj...
AgA pisze…
Nie umiem dołączyć do obserwatorów :((( Nie ma u góry obserwuj...
Aluna pisze…
Do obserwatorów dołączyłam, banerek wywiesiłam, w kolejce się ustawiam i serdecznie pozdrawiam :)
Pelargonia pisze…
Obserwuję, banerek już na miejscu :) Oczywiście, że staję w kolejce! :)
Pozdrawiam!
rudy kot pisze…
Na pasku bocznym masz niebieski guzik "Dołącz się do tej witryny" :)
Anonimowy pisze…
Na przeszkodzie stoi ...czas, który zabiera standardowo praca, dom, dziecko, mąż i którego resztki błogo "marnotrawię" na swoje nieśmiałe kartkowanie oraz wydawanie ochów, achów i innych zachwytów nad scrapowymi cudownościami blogujących dziewczyn. No i co by tu wyrzucić, by móc prowadzić bloga...? Poradźcie. Pozdrawiam ciepło. Ewa S.
Aga Michniewicz pisze…
Ewo S. moim skromnym zdaniem nic z tego co wymieniłaś nie stoi na przeszkodzie w założeniu bloga :)

Ja tez mam męża dwoje małych dzieci, ogrom obowiązków domowych, piekę torty i ciasta, scrapuje, kartkuję, spotykam się z przyjaciółmi, rodziną, prowadzę aktywnie swojego bloga, współtworzę wraz z koleżankami Kwiat Dolnośląski, Kreatywne Pole i blog ewa.pl. i aby prowadzić/współtworzyć te blogi nie potrzebowałam rezygnować z niczego. Wystarczy dobra organizacja czasu i chęci :)

pozdrawiam
rudy kot pisze…
Ależ nie musi to być wcale typowy "rasowy" blog! Spokojnie może to być Twoja strona internetowa, internetowa galeria lub fotoblog. Jeśli nie masz czasu, to polecam Ci tę ostatnią formę, bo nie trzeba nic pisać - tylko wrzuca się zdjęcia :)
Kreatywna Gonia pisze…
Wszystko spełnione:)z przyjemnością się zapisuję:)))
pasjonatka pisze…
zapisalam sie ;))
Alexandra pisze…
Z przyjemnością się zapisałam i czekam na losowanko :
AgA pisze…
Normalnie blondynka... Dziękuję za pomoc :)
Unknown pisze…
posiadam bloga, obserwuję Was, baner dodałam w zakładce 'candy' i w dzisiejszej notce, mój nr to 51 :) uff - czekam na losowanie :)
Unknown pisze…
Ja też się w kolejeczce ustawiłam i przy okazji zapraszam na candy do mnie:D

Pozdrawiam serdecznie:D
Zapisuję się w kolejce, bo Candy super. Może wreszcie szczęście dopisze. W sklepie tyle cudowności, że aż się trudno będzie zdecydować ;)
scrapfantazje pisze…
super, że pojawił się blog! od dawna robię u Was zakupy!
z niecierpliwością czekam na losowanie!
Pozdrawiam:)
ElGie pisze…
Już się zapisałam i poinformowałam wszystkich ;)teraz czekam na szczęście wlosowaniu
Mam nadzieję, że wszystkie punkty udało mi się spełnić :)
Unknown pisze…
info o candy już jest na moim blogu - na pasku bocznym i w poście, a teraz ustawiam się w kolejce i grzecznie będę czekała na losowanie :)

http://realkowyswiatrybki.blogspot.com/
Elis pisze…
Obserwatorem zostałam. Banerek na blogu umieściłam. Notkę napisze. I ustawiam się w kolejce :-)
Zela pisze…
Wpis na blogu jest, baner podlinkowany w bocznym pasku również jest. Obserwuję i pozdrawiam :)
po godzinach pisze…
chętnie biorę udział!
Fantastyczna pisze…
Dołączam się do sympatycznej kolejki i ... po cichu liczę na szczęście :)
Pozdrawiam serdecznie.
Rom-a pisze…
to ja pytałam o zdjęcia, a Monika tu odpowiedziała :)
pasjerenaty pisze…
Dołaczyłam do tej długiej kolejki,banerek wstawiony,a klientka sklepu już jestem dawno:)
sylwik pisze…
To i ja się dołączam , a sklep polecam innym, miałam okazję złożyć zamówienie i jestem bardzo zadowolona :)
Ana pisze…
Spełniłam wszystkie punkciki i cierpliwie czekam na wyniki :)
Unknown pisze…
Nie wiem jak umieścić baner na bocznym pasku, więc umieszczę go tylko w poście.
Goga pisze…
Ustawiam sie w kolejce :) Uwielbiam Wasz sklep! :) Bon by mi się przydał :)

Banerek jest na moim blogu już podlinkowany :)
Dołączam do obserwatorów.
karolina jeżak pisze…
Wszystkie warunki spełnione!
A że miałam już okazję zrobić zakupy i jestem porażona ogromnym asortymentem, bonem byłabym zachwycona! :))
Pozdrawiam.
Wszystkie warunki spełnione , staję grzecznie w kolejce i oczekuję na losowanie :)
Pozdrawiam .
karolcia10024 pisze…
Zgłaszam się (Ale fart numer 99)!
Unknown pisze…
Zgłaszam się z wielką przyjemnością. Mam nadzieję, że Wasz sklep zyska popularnośc, co przyniesie Wam wielu klientów.
życzę fajnych pomysłów na promocje, ciekawego, niepowtarzalnego towaru na półkach :)

Info z banerkiem u mnie w zakładce Słodkości (o wiele bardziej przejrzysta niz pasek boczny i bardzo czesto odwiedzana :))
Posta z info -napisze dziś wieczorem.
Powodzenia!!!
madebyviva pisze…
wszystkie warunki spełnione - ustawiam się w kolejce chętnych :-D
Angie pisze…
Obserwuję :) link dodany :) pościk też :) zatem grzecznie czekam na wyniki ;)
http://by-angie.eu/madebyangie/2012/06/15/nowy-blog-sklepowy-candy-powitalne/
Pozdrawiam
Mariolka... pisze…
Obserwuję, link i info w poście
http://mariolka1986.blogspot.com/2012/06/co-robic-zeby-sie-nie-uczyc.html
AŚKA KASPRZAK pisze…
Obserwuję od dawna,
robię zakupy,
reklamuję na swoim blogu,
banerek w pasku
i ustawiam się w ogonku http://zagrodapodbrzozami.blogspot.com/
Kathinna pisze…
zrobione :)
Anonimowy pisze…
ustawiam sie w kolejce :D
selfisi.blogspot.com
pozdrawiam.;)
Natka pisze…
W sklepie byłam - wiele rzeczy fajnych wyczaiłam!
Na zakupy się wybieram - na zlot kasę zabieram!

Pozdrawiam
Natka
mari pisze…
Obserwuję i będę zaglądać.Banerek jest i info w poście.Pozdrawiam mari http://mari-sweetcarrot.blogspot.com/
AniołuchyEwuchy pisze…
Ja też obserwuje i pozdrawiam http://anioluchyewuchy.blogspot.com/
Założony wcześniej blog na szczęście uaktywniłam, obserwatorem bloga oraz osobą lubiącą sklep na Facebooku też jestem. Banerki mam dwa: podlinkowany blog oraz sklep. Pozdrawiam :)
raeszka pisze…
I ja chętnie przyłączę się do zabawy :).

Obserwatorem jestem, informacja o candy w poście i na pasku bocznym też jest.

Popularne posty